Onze bungalows

Het park en onze bungalows worden met zorg onderhouden om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Onze bungalows en groepsaccommodaties zijn voorzien van een zeer uitgebreide keukeninventaris. Alle bungalows hebben centrale- of vloerverwarming, zijn voorzien van eenpersoons boxspringbedden en incidenteel een stapelbed met dekbedden en kussens. Beddengoed kunt u of zelf meenemen of huren. Eindschoonmaak is in eerste instantie verplicht. Eventueel zelf schoonmaken is mogelijk (behalve bij de groepsaccommodatie Huize Carpe Diem). De accommodatie zal na uw vertrek gecontroleerd worden. Daarna volgt evt. restitutie van de schoonmaakkosten. Buiten hebben alle bungalows een eigen tuinhuisje voor het stallen van fietsen en kinderwagens en zijn voorzien van voldoende tuinmeubilair. De aankomstdagen bij ons voor uw verblijf zijn maandag en vrijdag.

Optionele kosten

Schoonmaakservice bij Carpe Diem

Bij vertrek kunt u de bungalow optioneel zelf schoonmaken aan de hand van onze checklist, reinigingsmiddelen staan hiervoor ter beschikking. De eindschoonmaak is in eerste instantie verplicht. Onze schoonmaaktarieven:

Groepsaccommodatie Huize Carpe Diem: €150,-
Bungalow Carpe Diem 8 personen: €100,-
Groepsaccommodaties 12 personen: €100- / €120,-
Bungalows T&A, Jesper en Klaas: €60,-
Overige Bungalows: €50-

Extra opties Carpe Diem

  • Lakenpakketten: €9,- per stuk (dekbedden en kussens aanwezig)
  • Handdoeksets €7,- per stuk (1 grote badhanddoek en 2 handdoeken)
  • Kindermeubilair (bed, stoel of box) eerste twee stuks gratis op aanvraag
  • Huur los meubilair (per stuk): €6,-
  • Gratis speelgoedpakket (baby/peuter) op aanvraag beschikbaar
  • Keuken hand- en theedoekensets zelf meenemen

Onze betalingsvoorwaarden

Nadat u een definitieve boeking heeft gedaan, geldt een aanbetaling binnen 2 weken. Dit is de helft van de huursom. De andere helft van de huur betaalt u 30 dagen voor aankomst. Bij boekingen op korte termijn kunnen wij met u afspreken dat de volledige betaling per ommegaande voldaan wordt of eventueel bij aankomst (per pin of contant).

Borgsom bij Carpe Diem

Bij Bungalowpark Carpe Diem betaalt u voor uw accommodatie geen borgsom. Eventuele breuk en schade kunt u ter plekke voldoen.

Annuleren bij Carpe Diem

Indien u een gemaakte boeking onverhoopt moet annuleren, dient u dit telefonisch bij ons te doen. Bij annulering hanteren wij de RECRON voorwaarden. RECRON is de vereniging van recreatieondernemers Nederland waarbij Bungalowpark Carpe Diem is aangesloten. Voor meer informatie hierover, de RECRON voorwaarden en de mogelijkheid om een annuleringsverzekering af te sluiten, kunt u de website van RECRON raadplegen: www.recron.nl

Fietsverhuur bij Carpe Diem

Fietshuur fietsen merk Union en Batavus met terugtraprem
Weekend: €12
Midweek: €15,-
Week: €25,-

Geen kinderfietsen verhuur

Elektrische fietsen
Weekend €32,50
Midweek €40,-
Week €72,50

Huisregels bij Carpe Diem

  • Omdat wij een zeer groen vakantiepark zijn, hechten wij veel waarde aan de brandveiligheid. Barbecueën? Alleen in overleg en alleen indien de weersomstandigheden dit toelaten (denk aan wind, droogte). Vuurkorf, oliefakkel, zweedse houtfakkel? Deze zijn bij ons niet toegestaan!
  • Omdat wij een bungalowpark zijn van Rust en Ruimte, vragen wij onze gasten rekening te houden met elkaar. Muziek hoorbaar buiten de bungalow is nooit toegestaan. Er geldt een campingstilte van 23.00 – 8.00 uur.
  • Omdat wij veel aandacht en zorg hebben voor onze bungalows, vragen wij onze gasten de accommodatie netjes te bewonen. Wij zijn zeker geen geschikte plek voor wilde feestjes!

Toeristenbelasting

Onze huursom is altijd exclusief de toeristenbelasting. Bij Carpe Diem betaalt u de toeristenbelasting bij aankomst, dit vinden wij wel zo eerlijk! Wij berekenen met u samen, met hoeveel personen en hoeveel nachten u precies bij ons verblijft. Vooral bij grotere gezelschappen is soms niet iedereen de gehele periode aanwezig.

Gevonden voorwerpen

Iets vergeten mee te nemen na uw vertrek? Wanneer er per ongeluk zaken in de bungalow zijn achtergebleven, is de afwikkeling als volgt.

  • Levensmiddelen worden weggegooid
  • Andere zaken kunnen wij in overleg naar u opsturen of wegdoen
  • Opsturen kost EUR 15 (incl. pakketzegel bij pakketten tot 10 kg en afhandelingskosten)
  • U kunt de spullen ook binnen 1 week bij ons ophalen op afspraak
  • Wij nemen geen zaken voor langere tijd in bewaring